פיסו ליבאדי פארוס יוון

פיסו ליבאדי, עיירה קסומה השוכנת באי פארוס שביוון
פיסו הינה עיירה השוכנת ליד חוף חולי עם מים צלולים ונופים מקסימים

הכפר פיסו ליבאדי הוא הכפר השלישי בגודלו על האי פארוס לאחר פריקיה ונאוסה, הוא יותר קטן מהם משמעותית, אך עדיין גדול יותר מכפרים קטנים אחרים כמו מולוס או אמפלאס

הדברים המייחדים את העיירה פיסו הינם חוף ים מעולה, טברנות, מלונות בסגנון יווני אמיתי, כמה חנויות ציוריות, מספר חופים נוספים במרחק הליכה של שתי דקות, אחלה מקום לנופש , כפר הדייגים פיסו ליבאדי שהופך יותר ויותר להיות עיירת נופש מצויינת לחופשה שקטה עדיין שומר על אופיו ככפר דייגים, אוהבי פירות ים ודגים ימצאו כאן כמה ממסעדות הדגים הטובות ביותר באי פארוס [בעברו השני של האי בישוב אליקי מצוייות עוד מספר טברנות מעולות לפירות ים ודגים וכן מספר אפשרויות לינה מקסימות חלקן ממש על חוף הים של פיסו ליבאדי, נסיעה מהכפר פריקיה לעיירה פיסו ליבאדי אורכת כארבעים דקות, ניתן להגיע לכאן באוטובוס, מונית או רכב פרטי בקלות, מהכפר נאוסה לוקחת הנסיעה אל פיסו שמונה עשרה דקות בלבד.

מחוף הים של פיסו ליבאדי נשקפים נוף יפה של חוף ים צלול , בתוך המיים ישנם גושי סלע גדולים ואיים קטנטנים ובאופק ניתן לראות את רכס ההרים המפעימים של האי השכן נאקסוס.

בשעות הלילה משנה העיירה פיסו את אופייה: בעיקר בשיא העונה כל הטברנות והברים מלאים בתיירים, בחלקים מסויימים של הרחוב הראשי בפיסו ליבאדי תוסס וסוער ומלא מפגשים. תיירים מכל העולם מזמינים מקומות לינה בפיסו ליבאדי הרבה לפני שהעונה מתחילה, וזאת סיבה לכך שגם אתם תעשו זאת מראש אם ברצונכם להעביר כאן כמה ימים של נופש יווני איכותי..

בנוסף, כל החופים הכי טובים ביותר באי פארוס מצויים ממש קרובים לעיירה פיסו – ממש במרחק של דקות נסיעה בודדות : חוף גולדן, למשל, מצוי רק חמש דקות נסיעה מפיסו ליבאדי.

 

מאמר נוסף על נדלן באיי יוון

 

לקריאה על פיסו תעשיות בישראל 

You may also like...