חברת בדק בית לבדיקת ליקויים

בשנים האחרונות המודעות לחשיבות בדק בית הולכת וגדלה. אנשים רבים מבינים כי על מנת להימנע מלרכוש "חתול בשק" עליהם לבצע בדק בית בטרם רכישת הדירה או הבית. הדילמה היא למי לפנות? מי מוסמך לבצע בדק בית?

שלב ראון – בחירת חברה לביקורת מבנים

כאשר אתם מעוניינים באיש מקצוע שיבצע בדק בית בנכס החדש אותו אתם מעוניינים לרכוש בשלב הראשון עליכם לפנות לחברה המציעה שירות של בדק בית על ידי אנשי מקצוע הנקראים מהנדסי בניין. ישנן חברות אשר עובדות על אחוזים מהסכום העתידי שבו תפוצו. חברות אלה יתמקדו בביצוע בדיקת בית כולל ומקיף כך שסכום הפיצויים אותו תקבלו יהיה כמה שיותר גבוה, כך שהרווח שלהם יגדל בהתאמה. חברות אשר עובדות על אחוזים לעיתים ינסו ליצור דו"ח ובו לא מעט ליקויים על מנת להגדיל את רווח הפיצויים שלהם. חשוב לוודא כי אתם אכן בוחרים בחברה הנכונה לביצוע בדק ועדיף אף להיעזר בהמלצות של חברים או בני משפחה על מנת להימנע מסיטואציה בה אתם נאבקים מול קבלן הבניין בבית משפט על סכומים די גבוהים שנדרשו בדו"ח הליקויים שהוגש לקבלן לאחר בדק הבית. ככל שהסכומים שתידרשו יהיו גבוהים יותר ואולי אף לא מציאותיים כך תמצאו את עצמכם מבלים שעות בבית משפט בדרישה לפיצוי עבור ליקויים שלאו דווקא תואמים לסכום אותו דרשתם .

שלב שני – התעקשות על איש מקצוע מתאים

חברות המציעות שירות של בדק בית מעסיקות אנשי מקצוע כמו מהנדסי בניין אשר מומחים בתחום הבדק בית ויודעים לבצע אותו באופן אמין ומדויק. על מנת להיות בטוחים כי אכן קיבלתם את איש המקצוע המתאים, אל תהססו לבקש ולוודא כי המהנדס רשום בפנקס המהנדסים ושהרישיון שבבעלותו הוא בתוקף. מהנדס בניין בעל רקורד עשיר בתחום הבנייה ובמיוחד בזיהוי ליקויים יידע לבצע בדק בית באופן הטוב ביותר. חשוב לזכור כי כל ליקוי בניה אשר יתגלה על ידי המהנדס והקבלן מבצע תיקון שלו הוא ליקוי אחד פחות שעל תיקונו אתם תיאלצו לשלם כאשר הדיירים הבאים יבקשו לרכוש את הדירה וקבלן אשר יבצע בדק בית יחשוף אותם.

 

You may also like...