דירות למכירה בגבעתיים

העיר גבעתיים נוסדה בשנת 1922, אך הוכרזה כעיר רק לאחר כ- 30 שנים. כיום מתגוררים כ- 60 אלף תושבים בעיר בעלת איכות חיים מהגבוהות בארץ, לאור השקעה מרובה בשיפור חזותה ותשתיותיה, ובמוסדות החינוך והתרבות שבה. שלא כמו ערים אחרות, אין לגבעתיים עתודות קרקע לבנייה בשטחים פתוחים, בהיותה מוקפת בערים אחרות מכל עבריה. לכן, קיים ביקוש גבוה לדירות למכירה בעיר, והמחירים עבורן גבוהים מאוד.

האטרקטיביות שברכישת דירות בגבעתיים
גבעתיים נחשבת לאחת הערים המבוקשות בארץ, וזאת בשל מספר גורמים. ראשית, סמיכותה לתל אביב הפכה אותה לאלטרנטיבה מבוקשת עבור כל מי שלא יכול להרשות לעצמו לגור בכרך הגדול. בתוך כך, מיקומה המרכזי מעניק שלל אפשרויות תעסוקה ובילוי. מלבד זאת, היא מספקת אזור מגורים עם חתך סוציו אקונומי גבוה, שכונות שקטות ושלוות, מערכות חינוך מתקדמות ושפע של פעילויות תרבותיות.

מאפייני תושבי העיר
בעבר נחשבה גבעתיים לאחת הערים היותר זקנות בארץ. מצב זה השתנה לחלוטין כשאת בתי הקשישים שנפטרו או עברו לדיור מוגן החליפו זוגות צעירים, אשר חיפשו דירות קטנות בסמוך לתל אביב. בהמשך הצטרפו למעגל גם משפחות יותר מבוססות בעלות ילדים, שחיפשו אחר אזור שקט קרוב למקום העבודה עם מערכות חינוך איכותיות.

מחירי דירות בגבעתיים
עקב מיקומה המרכזי של גבעתיים, איכות החיים הגבוהה והמחסור בעתודות בנייה, מחירי הדירות למכירה בה הינם מהגבוהים בישראל. אמנם, שיעור עליית המחירים בעיר בשנה החולפת היה מהנמוכים בארץ, אך מחיר ממוצע עבור דירת 4 חדרים צנועה הוא מהגבוהים ביותר, ועומד על יותר מ- 2.2 מיליון שקלים.

ביקוש לדירות בעיר
למרות גובה מחירי הדירות בגבעתיים, עדיין מדובר בנתח שוק אטרקטיבי ומבוקש, הן למטרות מגורים והן להשקעה. בדומה לערים אחרות במרכז, לא חלה עלייה משמעותית במכירת הדירות,  אך השוק נותר יציב וכדאי. היציבות מבטיחה נכס בעל ערך גבוה הנשמר גם בטווח הארוך. יש לציין כי ניתן לראות מגמה של חיפוש אחר דירות קטנות וזולות יחסית בעיר, ברחובות צדדיים ושקטים.

לאתר חסיטל –משרד התיווך המוביל בגבעתיים
http://www.hasital.com

You may also like...